Scala staat bekend om haar innovatieve vermogen. Eerder dit jaar vierde ze al de lancering van het all-you-can-haakplatform Haakflix en de oprichting van Scala Publishing Limited in het Verenigd Koninkrijk. Ashja Bosboom-Fetvaciyan, CEO van Scala Crossmedia: “Bij Scala werken we volgens het motto ‘zonder lef geen leven’. Mijn vader, Mik Fetvaciyan, nam destijds de stoere beslissing om samen met zijn vrouw Anna een eigen uitgeverij te beginnen en als opvolger heb ik het met het huidige team veranderd in een internationaal crossmediabedrijf. De komende jaren blijven we stappen op dit gebied zetten, zowel door organische groei als door overnames en diensten voor derden. Aangezien onze activiteiten verdergaan dan het uitgeven van tijdschriften is een nieuwe naam, fris logo en compleet vernieuwde website een logische stap.”
Over Scala Crossmedia
Met een team van 20 mensen en een flexibele schil van 300 medewerkers bereikt Scala meer dan 883.000 hobbyisten die creatief bezig willen zijn. Scala Crossmedia brengt mensen met een specifieke hobby samen en inspireert ze via haar 13 crossmediale merken en platforms. Daarnaast verschijnt content van Scala internationaal en ondersteunt ze derden met advies en via custom media.
Beeldmateriaal vindt u hieronder. Bij vragen of voor een interview neemt u contact op met Sanne van den Bosch via 033-4892900 of s.van.den.bosch@scalacrossmedia.nl. Een blog van Ashja Fetvaciyan en een interview met oprichter Mik Fetvaciyan leest u a subscriber.
Beeldmateriaal:
Logo Scala Crossmedia
Scala, deel(t) je passie
Taart 30 jaar
Eline Odenkirchen werkt sinds mei 2023 bij Scala Crossmedia als Online Marketeer.…
Lees verderAnnika vertelt over over haar functie binnen Scala, haar achtergrond en de…
Lees verderThamar Mantel begon ruim tien jaar geleden als marketeer bij Scala Crossmedia.…
Lees verder