Het belooft weer een mooi jaar te worden, vol met nieuwe ontwikkelingen en leuke specials. We spelen hierbij in op de trends en luisteren naar de wensen vanuit de markt. Dit doen we bijvoorbeeld met Creative Letters en Creative Journaling, de magazines over handletteren en bullet journaling. Creative Letters is gestart als special en uitgegroeid tot een succesvol regulier magazine.
HobbyHandig is nog altijd een gevestigde naam met een brede doelgroep. We richten ons hierbij op mensen met creativiteit, niet alleen als hobby maar ook als levensstijl. Met de special ‘Creëer Magazine’ willen we deze doelgroep nog beter gaan bedienen. Dit najaar lanceren we het magazine met een inspirerende inhoud wat aansluit bij een creatieve levensstijl.
Ook Aan de Haak is gestart als special en nu niet meer weg te denken uit de markt. En dan hebben we nog onze merken Quilt & Zo, Cards & Scrap, Mijn Hobbykaart XL, MjamTaart en Railhobby. Stuk voor stuk magazines met leuke projecten en aantrekkelijke specials.
Tot slot bouwen we hard aan onze online community. We starten het jaar met een Aan de Haak CAL en posten regelmatig inspiratie via social media. We roepen onze lezers regelmatig op om hun mening te geven via een lezersonderzoek. We laten ze de covers kiezen of laten ze stemmen via een poll. Kortom, Scala geeft om de mening van de lezer.
Maar ook uw mening telt. Wilt u met ons sparren, van gedachtes wisselen omtrent uw mediabeleid? Heeft u tips en/of opmerkingen met betrekking tot ons crossmediale aanbod? Laat ons dat dan weten! Mail naar mediaadvies@uitgeverijscala.nl of bel 033-4892900 en vraag naar één van onze salesmedewerkers.
Eline Odenkirchen werkt sinds mei 2023 bij Scala Crossmedia als Online Marketeer.…
Lees verderAnnika vertelt over over haar functie binnen Scala, haar achtergrond en de…
Lees verderThamar Mantel begon ruim tien jaar geleden als marketeer bij Scala Crossmedia.…
Lees verder