Ashja Bosboom – Fetvaciyan weet van aanpakken! Het uitgeven van magazines gericht op specifieke doelgroepen, ook wel niche-bladen genoemd, is altijd de kracht van Scala geweest. Het is niet alleen vanuit het bedrijf denken, maar ook vanuit de doelgroep. Dit weet Ashja als geen ander. Haar motto is dan ook ‘go niche or go home!’ Om een verdienmodel voor de toekomst te creëren zijn we toen print en online gaan combineren. We zijn van onze eigen kracht uit gegaan en te durven veranderen.
Lees het artikel: https://www.ad.nl/amersfoort/uitgeverij-scala-denkt-vanuit-doelgroepen~a6f6fc11/?fbclid=IwAR3nU97GaL9UENAv5KQIyY0Ywhci_Rg8y48si_5NUcu4Ue5RJPIFNJpN-jo
Eline Odenkirchen werkt sinds mei 2023 bij Scala Crossmedia als Online Marketeer.…
Lees verderAnnika vertelt over over haar functie binnen Scala, haar achtergrond en de…
Lees verderThamar Mantel begon ruim tien jaar geleden als marketeer bij Scala Crossmedia.…
Lees verder