Thursday 15 September

Aan de Haak presenteert nieuwe crochet along

Hakers gaan samen negen weken aan de slag met deken ‘De Vier Elementen’ AMERSFOORT, 12 augustus 2022 – Op donderdag 15 september 2022 start haakmagazine Aan de Haak met haar vierde Crochet […]

Hakers gaan samen negen weken aan de slag met deken ‘De Vier Elementen’

AMERSFOORT, 12 augustus 2022 – Op donderdag 15 september 2022 start haakmagazine Aan de Haak met haar vierde Crochet Along (CAL). Bij een CAL werk je aan een groter project, vaak een deken, waarbij je wekelijks een deel van het patroon ontvangt via een online nieuwsbrief. Zo werken haakliefhebbers van alle niveau’s tegelijk aan hetzelfde project. Deze nieuwe CAL van Aan de Haak duurt negen weken. Naast een wekelijkse gratis nieuwsbrief met een uitgeschreven patroon komt er iedere donderdagmiddag een instructievideo online op het YouTubekanaal van Aan de Haak. Uitgeverij Scala wil met de CAL bijdragen aan de passie van hakers en zorgen dat ze elkaar vinden en inspireren. Haar missie luidt dan ook: ‘Scala, deel(t) je passie’.

“Uit onderzoek van Aan de Haak blijkt dat hakers graag met elkaar sparren over een haakproject. Dat kunnen wij met ons merk gemakkelijk aanbieden. Zo ontstaat er een crossmediale co-creatie in print en online met de doelgroep”, aldus Ashja Bosboom, uitgever van Aan de Haak. “Het resultaat is dat we met ontwerpster Hera Lecluse weer een prachtige deken hebben gemaakt van het garen Durable Cosy Fine in het thema ‘De Vier Elementen’. Van voorgaande jaren weten we dat de doelgroep enthousiast aan de slag gaat met de CAL en via onze sociale media elkaar op de hoogte houdt van hun voortgang. We zijn er trots op dat we ook dit jaar weer hakers samenbrengen en voorzien in hun passie.” De deken verschijnt in twee kleurstellingen van de elementen ‘Vuur’ en ‘Water’. De garenpakketten zijn alleen verkrijgbaar via de webshop www.hobbyou.nl/cal. Aanvullende informatie over de Aan de Haak CAL staat op www.aandehaak.nl/cal

Over Aan de Haak
Aan de Haak is hét haakmagazine voor zowel de beginnende als de gevorderde haakster. Het magazine biedt in print en online diverse leesverhalen, inspiratie en stap-voor-stap beschreven haakprojecten inclusief patronen. Aan de Haak is een crossmediaal merk dat inspireert via het magazine, video’s, blogs, social media, het online haakplatform Haakflix en CALS. Zie ook  www.aandehaak.nl.

Over Uitgeverij Scala BV
Met een team van 20 mensen en een flexibele schil van 300 medewerkers bereikt Scala meer dan 883.000 hobbyisten die creatief bezig willen zijn. Scala BV brengt mensen met een specifieke hobby samen en inspireert ze via haar 13 crossmediale merken en platforms. Daarnaast geeft Scala verschillende licenties uit in het buitenland en ondersteunt ze derden met advies en via custom media.

Meer beeldmateriaal van de CAL vind je a subscriber.

De laatste updates

Altijd bereid om te helpen

Annika vertelt over over haar functie binnen Scala, haar achtergrond en de…

Scala op de kaart