Wednesday 25 October

Scala in Algemeen Dagblad

Ashja Bosboom – Fetvaciyan weet van aanpakken! Het uitgeven van magazines gericht op specifieke doelgroepen, ook wel niche-bladen genoemd, is altijd de kracht van Scala geweest. Het is niet alleen vanuit […]
Deel dit bericht

Ashja Bosboom – Fetvaciyan weet van aanpakken! Het uitgeven van magazines gericht op specifieke doelgroepen, ook wel niche-bladen genoemd, is altijd de kracht van Scala geweest. Het is niet alleen vanuit het bedrijf denken, maar ook vanuit de doelgroep. Dit weet Ashja als geen ander. Haar motto is dan ook ‘go niche or go home!’  Om een verdienmodel voor de toekomst te creëren zijn we toen print en online gaan combineren. We zijn van onze eigen kracht uit gegaan en te durven veranderen.

Lees het artikel: https://www.ad.nl/amersfoort/uitgeverij-scala-denkt-vanuit-doelgroepen~a6f6fc11/?fbclid=IwAR3nU97GaL9UENAv5KQIyY0Ywhci_Rg8y48si_5NUcu4Ue5RJPIFNJpN-jo

De laatste updates

Blog
Passie voor creativiteit

Al meer dan 28 jaar werkt Marion Boeckhout, Chief editor, binnen de…

Lees verder
Nieuws
Scala Crossmedia groeit met overname van Stitch at Home en…

Integratie nieuwe merken brengt een nog breder aanbod bij crossmediabedrijf AMERSFOORT, 23…

Lees verder
Blog
Even aanhaken bij Aan de Haak

Hi! Ik ben Harriëtte, brand coördinator van Aan de Haak. Hét Nederlandse…

Lees verder

Brands

Website

Helpful links