Wednesday 25 October

Scala in Algemeen Dagblad

Ashja Bosboom – Fetvaciyan weet van aanpakken! Het uitgeven van magazines gericht op specifieke doelgroepen, ook wel niche-bladen genoemd, is altijd de kracht van Scala geweest. Het is niet alleen vanuit […]
Deel dit bericht

Ashja Bosboom – Fetvaciyan weet van aanpakken! Het uitgeven van magazines gericht op specifieke doelgroepen, ook wel niche-bladen genoemd, is altijd de kracht van Scala geweest. Het is niet alleen vanuit het bedrijf denken, maar ook vanuit de doelgroep. Dit weet Ashja als geen ander. Haar motto is dan ook ‘go niche or go home!’  Om een verdienmodel voor de toekomst te creëren zijn we toen print en online gaan combineren. We zijn van onze eigen kracht uit gegaan en te durven veranderen.

Lees het artikel: https://www.ad.nl/amersfoort/uitgeverij-scala-denkt-vanuit-doelgroepen~a6f6fc11/?fbclid=IwAR3nU97GaL9UENAv5KQIyY0Ywhci_Rg8y48si_5NUcu4Ue5RJPIFNJpN-jo

De laatste updates

Blog
Passie voor creëren 

Lisette vertelt over haar ervaringen binnen het vormgeven en deelt haar passie:…

Lees verder
Nieuws
Nichegerichte uitgever Scala breidt portfolio uit met toonaangevende modemerken

Scala Crossmedia neemt vakbladen Textilia en Schoenvisie over AMERSFOORT, 5 juli 2023.…

Lees verder
Blog
Van stagiaire naar brand coördinator

Anneli Mijsen vertelt hoe zij terecht kwam bij Scala Crossmedia en hoe…

Lees verder

Brands

Website

Helpful links