AMERSFOORT, 4 mei 2017 – Na het enorme succes van Creative Letters 1 en 2 komt Scala BV begin juli met een vierdelige handletteringserie die is verdeeld over een jaar. Als innovatieve uitgeverij is het een logische stap om van deze enorme trend een serie te maken. Dat Scala trendbewust is blijkt ook uit het feit dat zij een compleet nieuwe puzzelspecial lanceert, die begin van de zomer verschijnt. Uit onderzoek blijkt namelijk dat ruim een kwart van de creatieve doelgroep van Scala, naast het uitoefenen van haar specifieke creatieve hobby, graag puzzelt. Met de creatieve puzzelspecial ‘Creative Puzzeling’ verwacht Scala haar positie in de creatieve markt verder te versterken en de behoefte van de doelgroep te vervullen.
Creative Letters
Hoofdredacteur Marion Boeckhout vertelt: “Handletteren is ontzettend populair. Onze twee eerdere ‘Creative Letters’ specials zijn zo goed ontvangen en de toepassingen van handletteren zijn oneindig, waardoor een vierdelige serie niet kon uitblijven. Er zijn genoeg creatieve ideeën waarmee we nog veel enthousiaste lezers kunnen inspireren.”
Creative Letters staat vol met inspiratie, oefenvellen en tips & tricks op het gebied van handletteren. De vier delen verschijnen begin juli, begin september, medio november en begin februari 2018.
Creative Puzzeling
Naast handletteren blijkt ook puzzelen een grote interesse in de creatieve wereld. “We bevragen onze doelgroep constant. Uit verschillende onderzoeken is gebleken dat ruim een kwart, naast het uitoefenen van haar specifieke creatieve hobby, graag puzzelt” zegt Ashja Bosboom-Fetvaciyan, eigenaresse Scala BV. “Hier spelen wij op in met onze nieuwste uitgave ‘Creative Puzzeling’. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een woordzoeker met creatieve woorden, kleuren op nummer of een sudoku met een haakpatroon als uitkomst. Het puzzelboek ligt vóór de zomervakantie in de winkel, zodat het mee kan op vakantie.” De gratis demo van Creative Puzzeling is te bekijken via www.epapers.nl/puzzeling.
Al meer dan 28 jaar werkt Marion Boeckhout, Chief editor, binnen de…
Lees verderIntegratie nieuwe merken brengt een nog breder aanbod bij crossmediabedrijf AMERSFOORT, 23…
Lees verderHi! Ik ben Harriëtte, brand coördinator van Aan de Haak. Hét Nederlandse…
Lees verder