Wednesday 28 October

Ashja Bosboom geïnterviewd door De Stentor

In het interview met De Stentor vertelt Ashja Bosboom-Fetvaciyan onder andere over de toekomstplannen van de uitgeverij. “Onze focus ligt in het opschalen van onze sterke merken door internationale content […]
Deel dit bericht

In het interview met De Stentor vertelt Ashja Bosboom-Fetvaciyan onder andere over de toekomstplannen van de uitgeverij. “Onze focus ligt in het opschalen van onze sterke merken door internationale content te maken. Daarnaast zijn we klaar voor het ontwikkelen van een nieuw tijdschrift of het doen van een overname.” Het hele artikel lees je hier.

De laatste updates

Blog
Passie voor creativiteit

Al meer dan 28 jaar werkt Marion Boeckhout, Chief editor, binnen de…

Lees verder
Nieuws
Scala Crossmedia groeit met overname van Stitch at Home en…

Integratie nieuwe merken brengt een nog breder aanbod bij crossmediabedrijf AMERSFOORT, 23…

Lees verder
Blog
Even aanhaken bij Aan de Haak

Hi! Ik ben Harriëtte, brand coördinator van Aan de Haak. Hét Nederlandse…

Lees verder

Brands

Website

Helpful links