Textilia is de meest toonaangevende journalistieke informatiebron voor modeprofessionals. Al meer dan 100 jaar levert Textilia onafhankelijke informatie en is daarom onmisbaar voor iedereen die zaken doet in de modebranche, van producent tot retailer. Textilia informeert en inspireert haar lezers en volgers over alle marktontwikkelingen, trends, koopgedrag en merkvoorkeuren in de modebranche.

Meer dan een vakblad

Naast het vakblad dat 10 keer per jaar wordt uitgebracht is er een up-to-date website met het laatste nieuws uit de modebranche, worden modekleurkaarten en nieuwsbrieven uitgebracht en worden events georganiseerd. Dit alles maakt Textilia een autoriteit en een volwaardige omnichannel gesprekspartner voor professionals in de modebranche.

Facts
Hét vakblad voor modeprofessionals

Magazine publication frequency
6x a year Fun Crochet Magazine, 4x a year Fun Amigurumi Magazine

Reach
Textilia heeft de hoogst betaalde oplage van alle modevakbladen in Nederland. Via het vakblad, de website en de nieuwsbrieven bereiken we maandelijks minimaal 100.000 lezers en volgers.

Tags
Modebranche, Modevakblad, Informatie, Ondernemen, Trends

Doelgroep
De lezers en volgers van Textilia zijn zelfstandige detaillisten in de modebranche, maar ook fabrikanten, agenten, inkooporganisaties, importeurs, inkopers, medewerkers en directies van grootwinkelbedrijven en ketens behoren tot de groep.

Advertising
Ga naar de website van Textilia of neem contact op met Thamar Mantel: t.mantel@scalacrossmedia.nl

Shop
Become a subscriber or order een losse uitgave en/ of kleurkaarten.

The latest issues

All Scala brands at a glance

Brands

Website

Helpful links