Ashja Bosboom – Fetvaciyan weet van aanpakken! Het uitgeven van magazines gericht op specifieke doelgroepen, ook wel niche-bladen genoemd, is altijd de kracht van Scala geweest. Het is niet alleen vanuit het bedrijf denken, maar ook vanuit de doelgroep. Dit weet Ashja als geen ander. Haar motto is dan ook ‘go niche or go home!’ Om een verdienmodel voor de toekomst te creëren zijn we toen print en online gaan combineren. We zijn van onze eigen kracht uit gegaan en te durven veranderen.
Lees het artikel: https://www.ad.nl/amersfoort/uitgeverij-scala-denkt-vanuit-doelgroepen~a6f6fc11/?fbclid=IwAR3nU97GaL9UENAv5KQIyY0Ywhci_Rg8y48si_5NUcu4Ue5RJPIFNJpN-jo
Al meer dan 28 jaar werkt Marion Boeckhout, Chief editor, binnen de…
Lees verderIntegratie nieuwe merken brengt een nog breder aanbod bij crossmediabedrijf AMERSFOORT, 23…
Lees verderHi! Ik ben Harriëtte, brand coördinator van Aan de Haak. Hét Nederlandse…
Lees verder