woensdag 25 oktober

Scala in Algemeen Dagblad

Ashja Bosboom – Fetvaciyan weet van aanpakken! Het uitgeven van magazines gericht op specifieke doelgroepen, ook wel niche-bladen genoemd, is altijd de kracht van Scala geweest. Het is niet alleen vanuit […]
Deel dit bericht

Ashja Bosboom – Fetvaciyan weet van aanpakken! Het uitgeven van magazines gericht op specifieke doelgroepen, ook wel niche-bladen genoemd, is altijd de kracht van Scala geweest. Het is niet alleen vanuit het bedrijf denken, maar ook vanuit de doelgroep. Dit weet Ashja als geen ander. Haar motto is dan ook ‘go niche or go home!’  Om een verdienmodel voor de toekomst te creëren zijn we toen print en online gaan combineren. We zijn van onze eigen kracht uit gegaan en te durven veranderen.

Lees het artikel: https://www.ad.nl/amersfoort/uitgeverij-scala-denkt-vanuit-doelgroepen~a6f6fc11/?fbclid=IwAR3nU97GaL9UENAv5KQIyY0Ywhci_Rg8y48si_5NUcu4Ue5RJPIFNJpN-jo

De laatste updates

Blog
Dé puzzel van al onze merken

De afgelopen periode zijn Martine Vringer en Lisette Schothorst druk bezig geweest…

Lees verder
Nieuws
Uitgeverij Scala viert 30-jarig jubileum met nieuwe naam Scala crossmedia

Uitgeverij Scala viert 30-jarig jubileum met nieuwe naam Scala Crossmedia. De naam…

Lees verder
Blog
Interview met pater familias Mik Fetvaciyan

Ook nog na zijn pensioen is oprichter Mik Fetvaciyan betrokken bij Scala.…

Lees verder

Merken

Website

Handige links