Doelgroepgerichte content maken en werken met deadlines zit in ons DNA. Door onze jarenlange ervaring weten we wat belangrijk is bij het creëren van content, offline en online. Contentprocessen begeleiden met strakke deadlines, verzorgen van eindredactie, aansturen van fotografen en vormgevers, de complete traffic en planning bewaken, wij kunnen het!
Onze graphic designers hebben volop ervaring met het vormgeven en dtp-en van onder andere magazines, promotiemateriaal, advertenties, nieuwsbrieven en banners. Heb je hulp nodig bij het ontwerpen van een nieuwe huisstijl of een complete restyling van je magazine of merk? Onze designers denken graag met je mee voor een passende look and feel!
Scala Crossmedia is inmiddels een gevestigde naam in de uitgeefbranche. Door ons uitgebreide netwerk kunnen wij je ontzorgen met diverse uitgeefservices, zoals inkoop van drukwerk, sealen en verzending of abonnementenadministratie en -facturatie. Niet alleen nemen we werk uit handen, maar je profiteert ook mee van scherpe prijzen en tarieven door ons schaalvoordeel.
Wil je een nieuw concept lanceren of juist meer zichtbaarheid geven aan een bestaand product? We denken graag met je mee over het uitwerken van een nieuw concept en het vaststellen van een bijpassend plan, zodat jij je zakelijke doelen kan behalen. Ook helpen we je in de praktijk met zaken als (online) marketing en doelgroeponderzoek.
Als CEO van Scala Crossmedia weet Ashja Bosboom-Fetvaciyan hoe het is om een organisatie te runnen. Heb je hulp nodig bij het leiding geven aan je bedrijf, behoefte om te sparren over de strategie of wil je graag innoveren maar weet je niet waar te beginnen? Ashja denkt graag met je mee over bijvoorbeeld leiderschap of innovatiemogelijkheden.
Scala maakt haar merken niet alleen voor de Nederlandse en Belgische markt, maar vertaalt de content ook voor internationale markten en platforms. Bijvoorbeeld in het Engels -wij zijn ook gevestigd in Londen!- en Duits. Onze internationale kennis en diensten zetten we graag voor je in door te helpen bij het vinden van internationale partners en het vertalen of uitgeven van je merk of product.