Naast het vakblad dat 10 keer per jaar wordt uitgebracht is er een up-to-date website met het laatste nieuws uit de modebranche, worden modekleurkaarten en nieuwsbrieven uitgebracht en worden events georganiseerd. Dit alles maakt Textilia een autoriteit en een volwaardige omnichannel gesprekspartner voor professionals in de modebranche.
Facts
Hét vakblad voor modeprofessionals
Magazine publication frequency
6x a year Fun Crochet Magazine, 4x a year Fun Amigurumi Magazine
Reach
Textilia heeft de hoogst betaalde oplage van alle modevakbladen in Nederland. Via het vakblad, de website en de nieuwsbrieven bereiken we maandelijks minimaal 100.000 lezers en volgers.
Tags
Modebranche, Modevakblad, Informatie, Ondernemen, Trends
Doelgroep
De lezers en volgers van Textilia zijn zelfstandige detaillisten in de modebranche, maar ook fabrikanten, agenten, inkooporganisaties, importeurs, inkopers, medewerkers en directies van grootwinkelbedrijven en ketens behoren tot de groep.
Advertising
Ga naar de website van Textilia of neem contact op met Thamar Mantel: t.mantel@scalacrossmedia.nl
Shop
Become a subscriber or order een losse uitgave en/ of kleurkaarten.