Marion engages in looking for creative DIY projects as well as spotting trends. She is highly involved with every creative brand.
Monique vervult de rol van Brand Coördinator bij Scala en heeft diverse merken succesvol begeleid, waaronder Mijn Hobbykaart XL, FunCrochet, Textiel Plus en Breimagazine. Met haar mantra "Alles komt goed" organiseert ze zaken op een persoonlijke en tegelijkertijd zakelijke wijze. In haar huidige functie als Brand Coördinator van Aan de Haak voorziet ze de doelgroep van de meest aansprekende haakpatronen en andere inspiratie op het gebied van haken.
Laura is brand coordinator of Railhobby and Loving Paper. She organizes sparkling and interesting articles for these magazines and loves to be creative herself.
Martine is brand coördinator of Aan de Haak and Creative Letters. With Martine as head of content, everything runs smoothly for the editorial staff. She also knows how to throw a party as a member of the party committee.
In many ways Anna is Scala’s mother and helps out with the subscriptions and orders on a voluntary basis, as she is retired.
By finding a fitting solution for every challenge, Jenny offers customers and subscribers the best possible service. With the Scala Health Club she comes up with a sporty challenge every month.
Online marketeer bij Scala Crossmedia.
Thamar is als CMO een echte marketeer. Ze opent deuren en creëert zo win-winsituaties voor alle partijen. Via de feestcommissie (FeCo) zet ze heerlijke borrels neer.
Brand coördinator & Personal Assistant bij Scala Crossmedia.
Being purchasing manager, Lisette researches everything at Scala. She is always fully informed on the planning and the latest developments.